Raiffeisen Banca pentru Locuinte alege inteligent

SMArt Advertising a fost desemnata, in urma pitch-ului de creatie din luna octombrie 2005, agentia care va dezvolta noua linie de creatie pentru Raiffeisen Banca pentru Locuinte, prima institutie din domeniul economisirii-creditarii in sistem colectiv.
Conceptul campaniei este unul original, memorabil, diferit de campaniile anterioare pentru Raiffeisen Banca pentru Locuinte.

Este vorba despre o gama complet noua de repere vizuale, pastrand, in acelasi timp, o serie de elemente de identitate corporativa din campaniile anterioare.
Profesionistii Raiffeisen, Cristian Radu - Marketing Manager si Florenta Rantz - Marketing Officer, vor lucra impreuna cu echipa SMArt formata din: Meda Samson - Executive Creative Director, Robin Simion - Creative Director si Agnesa Tiu - Account Executive.
Campania va incepe in luna noiembrie 2005 si va fi dezvoltata in tv, presa, outdoor si colaterale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related