La petrecerea PUMA Social s-a inceput oficial cautarea Atletilor After Hours

La petrecerea PUMA Social s-a inceput oficial cautarea Atletilor After Hours

Buzz cu Adina Militaru (Marketing Director Romania & Bulgaria, PUMA SPORTS)

IQads: Intr-un an de criza, in care evenimentele de brand sunt tot mai rare si mai modeste, petrecerea de lansare a competitiei PUMA Social National Teams pare destul de scumpa. Care au fost obiectivele organizarii acestei petreceri, in afara de anuntarea startului competitiei? Am vazut multi cameramani care filmau oamenii care jucau cate ceva, pentru a inscrie filmuletele in competitie.

Adina Militaru: PUMA Social vine in continuarea campaniei de anul trecut, PUMA: The Creative Factory, si face din parte din initiativa noastra globala de a promova partea de lifestyle a brandului PUMA.

Pana in iunie cautam echipa nationala de Atleti After Hours, iar din toamna membrii ei vor fi starurile campaniei PUMA Social:  o sa ii vedeti in vizualurile de campanie si la petrecerile PUMA Social Internationale, unde intentionam sa ii ducem pentru antrenamente mai aprofundate si schimb de experienta :). Pana una-alta ne-am pus pe treaba sa ii cautam pe cei care petrec pana dimineata, pe atletii nostri care au ceva abilitati in ping-pong, darts, fussball, biliard sau bowling, dar mai mult decat atat, sunt suficient de zapaciti si creativi incat sa faca parte din aceasta echipa. Campania va avea continuare si in anii urmatori, pentru ca PUMA isi face angajamente serioase cand intra in sporturi noi, chiar si after-hours, si se pare ca avem o gramada de potentiale „talente” de descoperit.

 

IQads: Cum ati reusit sa aduceti atat de multi artisti sa cante si cat de scump a fost? Au zis de foarte multe ori PUMA in timp ce cantau, pareau fericiti cu contractul :)

Adina Militaru: Contractul? :) Tare asta, pentru ca nu am avut nici un contract cu ei pentru acest eveniment. Toti artistii de la eveniment sunt prietenii nostri, sunt oameni cu care am dezvoltat o relatie apropiata si au cantat in calitate de prieteni. Noi ne-am bucurat foarte mult si am incercat sa ii introducem in scena pe toti care au vrut sa cante, desi nu am reusit, pentru ca erau foarte multi. Le multumim foarte mult, au fost senzationali: Connect R, Chris Mayer, Puya, Fly Project, Trouble Crew, Bere Gratis, Trupa Zero, Jimmy Dub, Raluca, Guess Who, DJ Optick, Dj Olix, Dan Fintescu ...sper ca nu am uitat pe cineva.

IQads: Cine a organizat petrecerea, cum a reusit sa convinga atatea vedete sa vina, cine s-a ocupat de toate detaliile legate de brandingul meselor, popicelor, a cui a fost ideea cu echipamentele Puma in blocurile de gheata si cum s-a implementat asta exact, cu ce furnizor s-a lucrat, cum s-au produs?

Adina Militaru: :) All in-house, fara nici o agentie BTL implicata. Un efort mare, dar ne place mai mult asa, pentru ca simtim  mai bine ce se pliaza pe spiritul PUMA cand suntem implicati direct in realizarea fiecarui detaliu. Popicele, de exemplu, le-am pictat noi intr-o dupa-amiaza intre telefoane si emailuri. Baietii cu sculpturile de gheata sunt din Cluj, abia i-am descoperit, sunt foarte talentati si au pus foarte mult suflet in proiectul asta. Cred ca pana la urma putem deschidem si o firma de evenimente, avem ceva experiente din astea heyrupiste cap - coada. :)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related