[Training IQads Kadett] Marin Preda (IQads) despre publicitatea neconventionala si ADfel

Saptamana aceasta, cadetii experimenteaza puterea neconventionalului, participand la un training sustinut de Marin Preda. Subiectul are legatura cu ADfel, festivalul de publicitate neconventionala organizat de IQads, iar Marin Preda este Project Manager ADfel si Sales Manager IQads.

Marin le va vorbi cadetilor despre ce inseamna sa faci publicitate neconventionala in Romania, despre cat de greu este sa convingi clientii ca este in regula sa iasa din activitatile obisnuite de tipul bannere, TVC-uri, machete de presa, promotii, despre ce inseamna sa lucrezi cu idei care se intampla live si cum sa ai control asupra imaginii de brand in aceste conditii sau despre ideile care implica atentia consumatorilor mai mult decat un simplu ad.

Absolvent al Facultatii de Litere in cadrul Universitatii Bucuresti, Marin este project manager pentru IQads din 2007 si a lucrat pe proiecte precum ADfel, AdBreak, BestAds, AdPlay, Cupa Agentiilor la Fotbal, The Creator.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare si care este disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro 

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related