Din cele 32 de locuri disponibile la Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier, 22 au fost deja ocupate de agentii din liga I a marketingului si publicitatii din Romania, care au confirmat prezenta la eveniment. Inscrierile se mai pot face pana pe 15 mai, inclusiv, pe site-ul evenimentului, www.cupaagentiilor.ro.
Cele 22 de reprezentative confirmate pana acum sunt, in ordinea inscrierii: Next Advertising, Infinit Solutions, DREAM TEAM thegroup (reprezentativa Media Investment – The Group), Mediafax Monitorizare, MV COM (reprezentativa Motion Vision Communication), Mach Team (reprezentativa MachTeam Soft), Fieldstar, Kinecto Smokers (reprezentativa Kinecto), Echipa Bloggerilor, GFK Media, FC Monopoly United (reprezentativa Monopoly Media), Mercury360, ERKA Unlimited (reprezentativa ERKA Promotions & Events), Martienii din Floreasca (reprezentativa OmnicomMediaGroup), Mailers, ARBO Soccer (reprezentativa ARBOinteractive), McCann Erickson, Grey-G2, FIRSTeam (reprezentativa First Advertising Agency), Natural born players (reprezentativa Q2M), Digital4, Odyssey.
Pentru doua zile, pe 20 si 21 mai, strategia, creativitatea si orgoliile publicitarilor se muta la Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier, un eveniment organizat de IQads.
In premiera in acest an, va fi premiata si creativitatea echipelor participante, prin desemnarea celui mai inspirat blazon si al celui mai interesant mesaj al reprezentativelor participante. Impulsionati de recunoasterea publica, participantii au creat si mai multe sloganuri (12) si blazoane originale (9), care sa arate barbatia fotbalistilor amatori aliniati la start. Oamenii din agentii si-au ascutit creioanele si dupa sedinte intense de brainstorming, au venit cu embleme si mesaje care mai de care mai amuzante si ingenioase. De exemplu, cine ar fi crezut ca un elefant sau un extraterestru isi vor face locul intr-o emblema pentru o echipa de fotbal sau ca "In blog we trust" si "Ascundeti juniorii si accountele" ar putea deveni sloganuri potrivite pentru acest sport?
Regulamentul competitiei este disponibil pe site-ul www.cupaagentiilor.ro, alaturi de informatii despre echipele care isi anunta participarea in competitie si blazoanele si mesajele transmise de acestea adversarilor.
Rezumata in cifre, editia 2011 a Cupei va arata astfel: 2 arbitri de centru, 3 terenuri de fotbal, 8 grupe, 32 de echipe participante, 63 de meciuri si peste 1.000 de minute de fotbal creativ. La final, vor fi desemnate cele mai bune 3 agentii si se vor acorda cateva premii speciale, intre care: Goalgetterul competitiei (cunoscut printre participanti si drept Cel mai Effie jucator), Premiul pentru cea mai infocata galerie si Premiul pentru cel mai frumos gol.
Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier este de patru ani locul traditional de (re)intalnire a jucatorilor din marketing si comunicare, pe un altfel de pitch, fiind un eveniment organizat de un jucator recunoscut al industriei – IQads si avand ca sustinator-fondator Bergenbier si ca partener tehnic PUMA.