Dupa cum "un text se scrie singur" cum spunea renumitul L.D. Clement, si o campanie buna de comunicare este rezultatul unor minti exersate si creative ale oamenilor din publicitate. In special cand vine vorba de un brand cum este Renault. Publicis Romania a realizat 2 proiecte diferite - primul proiect este o campanie la vehiculele autotilitare Renault, iar cea de-a doua se constituie intr-o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault.
Astfel, au fost dezvoltate primele spoturi TV facute in Romania pentru renumita marca de masini. Pentru prima data pe plan local, Publicis Romania a creat o serie de 2 spoturi tv pentru vehiculele autoutilitare Renault. Conceptul campaniei pentru autoutilitarele Renault, este ca marele producator mondial de vehicule gaseste solutia perfecta pentru orice tip de business, indiferent cat de ciudat ar fi.
"Oile" - unul din cele 2 spoturi pentru vehiculele utilitare, a fost filmat cat se poate de sus, la Fundatica, cea mai inalta localitate din Romania. La o stana a carui cioban sef este si actor in spot. Al doilea spot denumit "Plaja", a fost filmat in Bucuresti la Universitatea Romano-Americana, ambele executii mergand pe ideea ca Renault raspunde oricarei afaceri neobisnuite oricat de ciudate ar parea si ar fi ea.