La sfarsitul lunii aprilie, CohnandJansen JWT a lansat o campanie pentru Mega Image prin care continua pozitionarea “preturi mici tot timpul”, anuntata anul trecut prin campania antipromotii, informeaza un comunicat emis de agentie.
"Prin noua comunicare continuam in mod firesc mesajul de ‘anti-promotii’ din campania trecuta, inlocuindu-l cu un altul care sa pastreze tonul glumet vizavi de cutumele categoriei sau de cliseele ei”, a afirmat Alex Negoescu (Grup Creative Director, CohnandJansen JWT).
Campania are creatii pentru TV, radio, OOH si magazine.
“Am ales in conceptul de comunicare sa ‘ironizam’ isteria pe care mass-media o declanseaza atunci cand se vorbeste despre preturi mici. Astfel, mass-media le induce consumatorilor ideea ca, atunci cand gasesc un pret mic, ar trebui sa se grabeasca, sa se imbranceasca, sa se ‘lupte’ chiar pentru acel chilipir. Noi am incercat sa rasturnam aceasta preconceptie, pentru ca, la Mega Image, sunt preturi mici tot timpul”, a explicat Alex Negoescu.
Comentarii