CohnandJansen JWT a creat campania de activare “La Mega Image sunt preturi mici tot timpul”

La sfarsitul lunii aprilie, CohnandJansen JWT a lansat o campanie pentru Mega Image prin care continua pozitionarea “preturi mici tot timpul”, anuntata anul trecut prin campania antipromotii, informeaza un comunicat emis de agentie.

"Prin noua comunicare continuam in mod firesc mesajul de ‘anti-promotii’ din campania trecuta, inlocuindu-l cu un altul care sa pastreze tonul glumet vizavi de cutumele categoriei sau de cliseele ei”, a afirmat Alex Negoescu (Grup Creative Director, CohnandJansen JWT).

Campania are creatii pentru TV, radio, OOH si magazine.

“Am ales in conceptul de comunicare sa ‘ironizam’ isteria pe care mass-media o declanseaza atunci cand se vorbeste despre preturi mici. Astfel, mass-media le induce consumatorilor ideea ca, atunci cand gasesc un pret mic, ar trebui sa se grabeasca, sa se imbranceasca, sa se ‘lupte’ chiar pentru acel chilipir. Noi am incercat sa rasturnam aceasta preconceptie, pentru ca, la Mega Image, sunt preturi mici tot timpul”, a explicat Alex Negoescu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Joie Negru
acum 13 ani
Pastrati-va calmul si RAMANE-TI linistiti!!!


Branded


Related