Headvertising e agentia care a preluat contul Antena 1. Primele eforturi ale noului tandem s-au constituit intr-o improspatare a comunicarii postului in special din punct de vedere al promovarii on-air. Insa totul se bazeaza pe o redefinire a ceea ce inseamna brandul Antena 1, repozitionare care atinge si sloganul statiei TV.
"Impreuna suntem Antena 1" inseamna ca A1 nu e doar o suma de vedete, sau o suita de programe. Antena 1 inseamna o legatura subtila si puternica care se formeaza intre cei care apar pe ecran, intre ei si cei care stau in spatele camerelor de filmat, intre staruri si publicul lor, intre oamenii din public care impartasesc aceleasi gusturi si preferinte.
Antena 1 este de fapt o comunitate uriasa de oameni care se plac si care "simt" impreuna, chiar daca poate inca nici nu s-au intalnit niciodata si nu si-au vorbit vreodata. Noi dorim sa fim agentul prin care aceasta comunitate va deveni constienta de sine si va actiona in consecinta" declara Bogdana Butnar, strategic planner la Headvertising, care s-a ocupat de elaborarea strategiei de comunicare.