Interactions a creat un concurs cu headline-ul “Mega Image pune preturile la detectorul de minciuni”, la care castigatorii care sunt si fani Mega Image pe Facebook au un castig dublu fata de cei care nu au dat like paginii Mega Image. Pe site-ul Mega Image, participantilor li se propun in fiecare zi de concurs cate 5 produse, fiecare alaturi de denumirea produsului si un pret, unul dintre preturile propuse fiind mai mare decat cel afisat in magazinele Mega Image.
Participantii care ghicesc produsul “mincinos” pot castiga, prin tragere la sorti, unul dintre cele 3 premii saptamanale ale campaniei constand in cumparaturi in valoare de 200 RON. Daca cel care a castigat in urma tragerii la sorti este si fan Mega Image pe Facebook, acesta este premiat cu 400 RON in loc de 200 RON.
“O activitate din cadrul programului de eCRM Mega Image este intotdeauna o provocare si o placere in acelasi timp. Provocare pentru ca trebuie de fiecare data sa gasim o mecanica noua, care sa se ridice cel putin la inaltimea celor dinainte si o placere pentru ca la sfarsit de campanie, cand colectam rezultatele, avem inca un motiv sa spunem ‘dap, eCRM-ul facut ca la carte chiar functioneaza’, a declarat Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions) pentru IQads.
Concursul este promovat prin emailing catre baza de date Mega Image, care a inceput sa fie colectata in urma cu 2 ani, potrivit unei informari de presa din partea Interactions.
Tot in aceasta perioada, CohnandJansen JWTa lansat campania de activare "La Mega Image sunt preturi mici tot timpul", care are creatii pentru TV, radio, OOH si magazine.
Din partea Interactions, echipa de proiect a fost formata din: Denisa Armasu (Head of Creative Department), Courtney Moreira (Senior Art Director), Roxana Nita (Art Director), Malina Tudoroiu (Copywriter), Adriana Postescu (Account Executive), Diana Angheluta (Content Manager), Ionut Ciobanu (Project Manager), Radu Dalbea (Software Developer), Catalina Ilie (Web Designer).
Din partea Mega Image, proiectul a fost coordonat de Raluca Pavel (Marketing Manager).
Comentarii
IN SENSUL CA, PREMIILE S-AU DAT PE "MERIT"
AM GHICIT TOATE CELE 7 PRETURI SI NU AM CASTIGAT NIMIC