[On the move] Andrei Tripsa, fostul Creative Director de la Propaganda, a infiintat agentia Three impreuna cu Andrei Bortun

[On the move] Andrei Tripsa, fostul Creative Director de la Propaganda, a infiintat agentia Three impreuna cu Andrei Bortun

Andrei Tripsa (Managing Partener si Creative Director, Three)

IQads: Cum ai luat decizia sa parasesti Propaganda si sa-ti infiintezi propria agentie? De cand te gandesti la asta, care a fost momentul in care te-ai decis sa faci pasul decisiv?

Andrei Tripsa: Mie nu-mi plac "momentele", in general am incercat sa ma feresc de ele, de fapt acest gand pur si simplu a fost acolo, nici nu stiu de cata vreme... n-a existat un moment de atenta cantarire si nici nu a fost un moment in care "mi s-a aratat calea", ci mai degraba as zice ca e o chestiune care are legatura cu trecerea timpului... Sunt lucruri care doar asteapta sa se intample, incet, cu rabdare rece, dar inevitabil. vorba aia "timpul le aseaza pe toate"
Pasul a fost greu de  facut, pentru ca Propaganda a insemnat si inseamna foarte mult pentru mine. Acolo am avut ocazia sa intalnesc niste oameni extraordinari, hiper-ultra-talentati, o echipa deja formata foarte buna ... atat cat am putut am pus si eu umarul, intr-un fel, am lasat o parte din mine acolo... Asa stau lucrurile chiar daca miroase a declaratie "politically correct".

IQads: Spune-mi despre Three.

Andrei Tripsa: Acest proiect este despre creatie indiferent de forma, incercam sa ajutam fiecare client care va intra pe usa agentiei cu solutii creative care trebuie sa functioneze. Alaturi de partenerul meu, Andrei Bortun, incerc sa formez o echipa sclipitoare, in primul rand prin entuziasm. Daca e entuziasm e tot... experienta avem si eu, si Andrei, si Miruna destula, dar Three o sa spuna singura despre ea. Prin ce o sa faca.

IQads: Cati angajati ai pana acum si cat de multi iti propui sa ai? Cum i-ai ales?


Andrei Tripsa: Pana acum sunt 8 oameni care lucreaza la Three: Miruna, Radu, Andrei, Sabin, Ilona, Nicu, Sabina si cu mine.  Unii dintre ei au experienta in publicitate (atata cat sa nu le fi ciobit entuziasmul), altii dau prima oara pe bune cu nasul de acesta meserie. Pur si simplu sunt oameni cu idei. Pe viitor ne propunem sa avem in jur de 500 de creativi in 7 birouri pe glob.

IQads: Ce servicii va oferi agentia, care e pozitionarea ei si care e viziunea ta despre cum ar trebui facuta publicitatea in viitor?

Andrei Tripsa: Three ofera idei. Indiferent de forma lor: in atl, btl, online, produse. Si acum putina teorie...gen. Sunt doua intrebari esentiale in procesul de comunicare: "Cum spui?" si "Unde spui?"... pana acum existau oameni pregatiti sa raspunda separat la aceste intrebari. Lucrurile nu mai trebuie sa stea asa. Cei care raspundeau doar la una din intrebari vor fi nevoiti sa stie raspunsurile si la cealalta. Creativul trebuie sa raspunda la "Unde spui?" in afara de "Cum spui?".
Nu mai cred in modelul creativului care doar GANDESTE. Pe viitor creativul trebuie sa si FACA.

Viitorul apartine omului de publicitate hibrid, un fel decreativofotografoproducatoroprogramatoromediaplanneroregizorartdirector... daca e prea mult, atunci oamenii specializati pe domenii diferite vor trebui sa stea la aceeasi masa si sa le amestece. De la 9 la 18 cu pauza de masa intre 12:30 si 13:30. La birourile Three.

La nivel macro, epoca in care traim ne arata ca trebuie sa repozitionam energiile creative. Daca pana acum toti isi spargeau creierele de cum sa rupa prin idee si craft, acum marcheaza puternic locul si modul in care le spui. De aici si nevoia de multi-valenta pe care mi-o doresc de la Three.
Nu cred in nisari de agentie. Nu cred ca poti fi creativ doar pe net, sau la radio, cum nu cred ca nu poti fi creativ atunci cand incepi sa produci sosete. Three da idei. Pentru tot "drumul". De la marketer din excel pana la consumator in stomac.

IQads: Aveti clienti pana acum? Ati apucat sa lucrati vreun proiect?

Andrei Tripsa: Da. Avem clienti, avem proiecte. Se lucreaza, in curand o sa inceapa sa se vada una alta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related