Campania "Stop a mea!", semnata The Secret Service, finalista la New York Festivals 2011

The Secret Service a primit certificat de finalist la New York Festivals 2011, in sectiunea PRINT ADVERTISING: Special Categories, categoria Best Use of Medium/Magazine, pentru campania "Stop a mea!" ("Where's a car there's an ad"), realizata pentru compania de leasing Hertz Lease.

Executiile au aparut in presa de business si in reviste auto si au constat in sageti cu mesajul "Stop a mea!" aplicate pe fotografiile cu masini. Pe verso se gasea adresa site-ului www.hertzlease.ro/mycompanycar, aratand cat de usor este ca un autoturism ca acela sa devina masina de serviciu a cititorului. Detalii despre intreaga campanie, care a inclus direct marketing si o componenta online, aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

mihai ene
acum 13 ani
mccann & publicis went to NYF and all they got us was a finalist certificate.


Branded


Related