Cu un design mai prietenos si o structura optimizata, noul IQads, lansat astazi in versiune beta, le ofera utilizatorilor interesati de publicitate o experienta complexa de navigare, atat din punct de vedere al accesului facil la informatie, cat si la nivel de continut.
„Intr-o perioada in care avem nevoie de acces rapid la date relevante despre un anumit subiect, noua versiune IQads grupeaza informatia despre brandurile de pe piata romaneasca, companiile care le detin, agentiile si companiile din industria comunicarii cu care colaboreaza, respectiv oamenii din aceasta industrie. Prin content si prin aceasta reorganizare a informatiei vrem sa oferim un plus de valoare comunitatii noastre”, a declarat Marius Cristea, managing partner, Blue Idea.
IQads renunta la look-ul retro in favoarea unei versiuni de design minimalist ce pune mai bine in valoare continutul, anuntand totodata o intinerire a identitatii vizuale, logo-ul consacrat fiind mai bine conturat.
Versiunea actuala IQads aduce modificari in zona de content prin adaugarea unor noi categorii, dar si in zona de servicii, joburile de pe AdJob, Calendarul IQads cu evenimentele de marcom, Istoria Marcilor si Catalogul IQads avand o fata noua.
In sectiunea Creatii, portofoliul companiilor din industrie este, incepand de astazi, prezentat in forma completa. Noile categorii sunt: OOH, Online, Branding, Packaging, Evenimente, PR, Cinema, Ambient, Product Placement, DM.
Informatia se regrupeaza, indiferent de pagina accesata, utilizatorii vor putea consulta tabloul complet al campaniilor de comunicare, toate entitatile implicate – branduri, client, agentii, oamenii din agentii – fiind interconectate.
Mai mult decat atat, comunitatea IQads este incurajata sa discute pe Facebook si Twitter despre articolele portalului prin instrumente precum Share, Like, Tweet, urmand ca in viitorul apropiat membrii sa dispuna de toate beneficiile relationarii cu platforma Facebook.
Din echipa Blue Idea care a lucrat la dezvoltarea noii platforme fac parte Marius Cristea, Georgian Onel, developer, si Maria Negruta, project manager.
Cu o audienta de 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.