Ogilvy & Mather este agentia desemnata de Energy Holding, cel mai important furnizor privat de energie electrica din Romania, pentru a realiza incepand cu octombrie 2005 componenta de publicitate si media din amplul proces de consolidare a imaginii companiei. Inovatie, implicare, profesionalism, transparenta, a fi mereu "cu 2 pasi inainte" sunt valori pe care compania Energy Holding le promoveaza prin tot ceea ce face si de aceea ele au stat la baza dezvoltarii conceptului de comunicare.
Campania creata de specialistii de la Ogilvy a fost structurata pe mesaje diferentiate pe categorii distincte de public tinta: liderii de opinie din lumea de afaceri si mass media, precum si clientii actuali si potentiali. Principalele canale media prin care a fost comunicata campania au fost televiziunea si presa, pe baza unei strategii media semnate MindShare. Maniera de abordare executionala a venit sa intareasca inca o data ideea de inovatie, cel mai important cuvant cheie din filosofia Energy Holding. "Acest concept de inovatie este destul de abstract si greu de explicat in comunicare, mai ales atunci cand vrei sa iti pastrezi si ipostaza de companie apropiata de oameni, prietenoasa si transparenta. Asa ca s-a ales varianta de inovatie in forma produsului finit - desen contemporan care atrage atentia si transmite mesajul de companie inovativa intr-un mod mult mai subtil si credibil." declara Emil Comsa, Art Director Ogilvy&Mather.