Internetul bate presa scrisa, dar va bate si TV-ul? Opinia lui Dragos Gurarosie

Conform unui studiu Microsoft consumul de internet la nivel european il va depasi pe cel de TV la jumatatea anului 2010. Consumul mediu de internet in 2010 va fi de 14,2 ore pe saptamana sau 2,5 zile pe luna, in timp ce consumul de TV va fi de 11,5 ore pe saptamana sau doua zile pe luna.

Peste ocean, in SUA, conform unei cercetari Nielsen audienta fisierelor video a crescut cu 9%, ajungand la 9,7 miliarde in martie, in timp ce timpul petrecut de useri vizionand aceste fisiere a crescut cu 12,6%, ajungand la 191 minute.

Cred ca aceste cifre vorbesc de la sine si chiar daca in Romania nu regasim aceleasi cifre, important este ca trendul este acelasi. In crestere. Publicitatea pe internet, mai exact volumul ei, este in crestere si va continua sa fie asa. Poti targeta mai bine, poti livra mesajele intr-o maniera mult mai creativa si in afara de asta contactul cu posibilul cumparator poate fi mult mai personal. Acum cumparatorul iti spune unde si cum sa-i livrezi mesajul si daca tinem cont si de cifrele de mai sus, e clar ca fisierele video sunt din ce in ce mai atragatoare si ca lumea se uita la ele ca si cum s-ar uita la o emisiune de televiziune.

TV-ul nu o sa moara daca stie cum sa se adapteze la noile tendinte si se pare ca reuseste mai bine sau mai putin bine, important e ca pana acum avem destule exemple pozitive in acest.

Concluzia este ca indiferent care este mediul de propagare a continutului, pana la urma acesta conteaza cel mai mult si cine stie cum sa-l produca si cum sa-l livreze catre publicul larg acela va castiga. Va castiga audienta si implicit bugetele advertiserilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related