Digital Buzz cu Doru Panaitescu (Consultant independent & Digital advertising trainer, Marketeer.ro)
IQads: Esti la a 3-a editie a singurului curs intensiv de publicitate online din Romania, curs care cuprinde 14 module. Ai trecut pe rand pe la client (Astral), regie (ARBOmedia) si agentie de media (Initiative). Dupa o serie de traininguri private, ai trecut la acest format de curs deschis. Cat de greu era sa gasesti clienti pentru trainingurile private? Vor oamenii cu adevarat sa invete mai mult sau prefera sa se multumeasca sa faca doar ce stiu?
Doru Panaitescu: Nu e vorba de greu sau usor sa gasesti clienti. In cazul cursurilor deschise, ma adresez unor alte segmente de piata: angajati care vor sa isi plateasca singuri acest curs, companii care au 2-3-4 oameni care vor acest curs si unde nu se justifica efortul banesc pentru un curs privat, companii care se grabesc si nu vor sa treaca prin cele 14 module in cateva saptamani si asa mai departe. Cei care vin la curs vor sa stie mai mult. Dar sunt si multi care lucreaza in zona publicitatii online si nu vin la curs, considerand ca deja stiu totul.