@dan_sendroiu: publicitarii romani de pe Twitter sunt exhibitionisti, self-promoteri sau gregari

de Dan Sendroiu (Strategic Planner, Graffiti BBDO)

Grupul de publicitari romani pe care-i urmaresc eu pe Twitter pot fi grupati in 3 clase:

- exibitionistii - care twiteaza despre fiecare gura de cafea, link gasit si jumatate de gand care le-a trecut prin cap;

- self-promoterii care twiteaza despre posturile de pe blogul propriu;

- gregarii, carora le place sa poarte conversatii publice cu toata comunicatea deodata.

Eu sunt mai degraba stalker pe Twitter. Urmaresc conversatii si, din cand in cand, mai arunc cate o vorba. E ca o cafea lunga de o zi alaturi de prieteni, cunoscuti si colegi din industrie in care trag cu urechea la vrute si ne-vrute. Twittareala reflecta foarte bine sociabilitatea si personalitatea fiecaruia.

E un tool bun de socializare, de imprietenire, de stabilit contacte si cam atat. Cel putin pentru mine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related