OpenAd.net, prima platforma globala pentru cumpararea si vanzarea online de idei din sfera advertising-ului, design-ului, marketing-ului si comunicarii va prezenta un workshop la Zilele Biz. "Accessing worldwide creativity" va avea loc vineri, 11 noiembrie, la ora 14.00 in Sala Seoul, World Trade Plaza.
Workshop-ul va prezenta beneficiile pe care OpenAd.net le ofera atat brand-urilor, cat si creativilor si va explica cum OpenAd poate fi folosit in cel mai avanatajos mod. OpenAd va prezenta studii de caz si va explora locul pe care il ocupa OpenAd in industria de publicitate. OpenAd ofera acces la idei si concepte creative de marketing si comunicare din cel mai mare departament de creatie care cuprinde 3000 de creativi din 43 tari. OpenAd a derulat pana in prezent o serie de pitch-uri in parteneriat cu Financial Times sub numele de World's Toughest Briefs. Patru pitch-uri au fost incheiate, iar succesul a fost garantat. Brief-ul de luna aceasta a provocat creativii sa vina cu idei care sa motiveze tinerii sa se gandeasca la pensii. Principala provocare este de a seduce tinerii sa se gandeasca din timp la un plan de pensii.