[Digi Cafe] Concluzii de la "DigiCafe Awards: Best Online Advertising", in cadrul emisiunii AdCouture

Rubrica "Hot Spot" a celei de-a 38-a editie a emisiunii AdCouture a gazduit declaratii ale catorva dintre invitatii evenimentului Digi Cafe de la sfarsitul saptamanii trecute, ale premiantilor de la Digi Cafe Awards: Best Online Advertising, precum si concluzii ale gazdei evenimentului, Dragos Stanca (Managing Director, F5).

Kinecto, de la permission marketing la interactive

Castigatoare a 3 premii Digi Cafe, dintre care 2 pentru campanii de e-mail (MBA si Tiffosi), agentia Kinecto a inceput sa fie perceputa pe piata ca interactiva de-abia in 2006-2007, desi "migrarea" de la permission marketing la interactive fusese facuta in 2003, la un an dupa lansarea agentiei. Radu Ionescu (Managing Director, Kinecto) a declarat ca au vrut sa aiba mai intai proiecte relevante, cu care sa demonstreze ca pot face campanii interactive, si de-abia apoi sa comunice aceasta specializare a agentiei. In opinia lui Radu Ionescu, o campanie cu adevarat interactiva ofera experiente memorabile consumatorilor, indiferent de bugetul de media. Cu privire la indicatorii de evaluare ai unei campanii interactive, Radu Ionescu a afirmat ca se masoara numarul de consumatori pe care ii atinge campania, interactiunea pe care o au cu brandul, timpul petrecut alaturi de brand, numarul de interactiuni (comentarii, voturi, interactiuni in retelele sociale).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related