Frank Digital dezvolta strategia online pentru Romtelecom

Frank Digital, divizia online a agentiei Frank, a castigat contul pentru comunicarea online de marketing si brand a Romtelecom, in urma unui pitch organizat la sfarsitul lunii mai, urmand sa realizeze si sa implementeze strategia companiei pe acest domeniu.

Agentia va gestiona intreaga strategie online, inclusiv partea de creatie si design, pentru zonele de e-commerce si marketing. De asemenea, Frank Digital va realiza pentru Romtelecom programul de marketing afiliat si platforma aferenta.

"Am cautat un partener inovator si creativ pentru a maximiza oportunitatile pe care Romtelecom le are in mediul online si pentru a ne ajuta in dezvoltarea zonei de e-commerce si a strategiei online. In acelasi timp, partenerul nostru trebuie sa aiba capacitatea tehnica de a integra sistemele IT actuale ale Romtelecom. Astfel, am ales Frank Digital deoarece acesta se potriveste cel mai bine acestor cerinte. Prin aceasta colaborare, speram sa obtinem rezultate relevante pentru Romtelecom pe piata online romaneasca. In acelasi timp, dorim sa le multumim tuturor agentiilor implicate in procesul de selectie, pentru interesul lor de a lucra cu noi ", a declarat Alina Petri, General Manager Portal Division.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related