Digital Buzz cu Mihaela Barsan (Marketing Director, Metropotam Group)
IQads: E cazul sa vorbim despre interactivitate si engagement in interviul asta, avand in vedere ca "Metropotamul Interbelic" nu e un microsite in flash?
Mihaela Barsan: In aceeasi masura in care putem vorbi despre interactivitate si engagement raportate la metropotam.ro: interactivitatea unui site de publishing, in care engagementul nu este dat de animatii si joculete in flash, ci de un brand carismatic si continut scris urmand un concept relevant si interesant pentru utilizatori.
IQads: Aveti cifre remarcabile pentru un microsite in primele 5 zile de la lansare: 6 pagini citite/vizitator si peste 5,5 minute/vizita. Sunt ele dovada suficienta pentru engagement-ul pe care a reusit sa-l obtina "Metropotamul Interbelic"? Aveti de gand sa-l masurati si altfel? E esential numarul de comentarii, de exemplu, avand in vedere tipul de continut, care nu starneste neaparat discutii, ci se consuma in liniste si pace?