Intrebarea este deci daca cu Flash se poate face SEO, dar sincer mie mi se pare o falsa problema. Ca sa raspund rapid: da, se poate. Nu la fel de eficient ca in site-urile construite pe alte limbaje, dar si Flashul are niste trucuri printre care cel mai provincial este sa faci un mirror page atunci cand ai pagini cu informatie important de indexat.
Problema e, de fapt, daca ai un site care merita deranjul de a face SEO. Adica daca ai un site pe care il updatezi o data la 12 luni cu cel mai recent comunicat de presa, poate sa fie full PHP, fara poze si cu taguri pentru fiecare pagina si tot nu o sa-l indexeze nimeni. Plus, daca am un site efemer de promotie in care oamenii intra direct cu adresa de pe ambalaj, o sa ma asigur ca nu e invizibil, insa nu are rost sa dezvolt mega-strategie de SEO. E vorba despre smart resource distribution. Istoria aici nu e daca agentiile folosesc tehnologii non-eficiente, ci daca brandurile sunt sau nu comise la o relatie continua si pozitiva cu utilizatorii lor online. Sa vrei sa apari pe prima pagina e un moft daca tu nu te deranjezi sa ai un site cu informatie relevanta si constant dezvoltata. Mai simplu e sa cumperi un google sponsored link si gata. Deci, intrebarea reala este "am un site care merita sa aiba o mega-strategie de optimizare in motoare de cautare?". Daca raspunsul e da, atunci agentia, daca e buna, va sti sa foloseasca mixul optim de tehnologii.