[Digital Buzz - Webstock 2009] Targetarea comportamentala si intimitatea datelor personale pe Facebook

Digital Buzz cu Bogdana Butnar (Managing Director & Head of Strategy, MRM Partners)

IQads: Care sunt pericolele care il pasc pe un user obisnuit de Facebook cand scrie prea multe lucruri despre el acolo? "Obisnuit" inseamna ca nu e sotie de agent MI6, nici vedeta, nici director de multinationala, nici manager de agentie.

Bogdana Butnar: Enumar din nou ce scria in prezentare (n.r. prezentarea tinuta vinerea trecuta la Webstock 2009): o imagine ireala sau incongruenta cu cea cunoscuta de cei apropiati, construirea unor relatii pe baze inadecvate, furnizarea de insighturi personale pentru oameni rau intentionati, construirea unui brand personal care dauneaza carierei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related