243 de lucrari isi disputa trofeele Internetics 2009

Cea de-a noua editie Internetics a strans peste 240 de lucrari sub umbrela celor trei categorii principale de concurs - "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare", "Best use of" si "Campanii interactive". Perioada de inscrieri a inceput pe 1 septembrie si s-a incheiat pe 15 octombrie.

Categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" a atras cele mai multe inscrieri, respectiv 141 de lucrari, in timp ce categoria "Best use of" a reunit 56 de lucrari, iar "Campanii interactive" a inregistrat 46 de inscrieri spre jurizare.

Cele mai disputate sectiuni de concurs anul acesta sunt: "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare pentru Retail si comert electronic" (25 de inscrieri), "Site-uri de promovare Corporate (22 de inscrieri) si Best use of Banners, la egalitate cu Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare la categoria Calatorii, divertisment, timp liber (19 inscrieri). Best use of social media, categoria introdusa in premiera la Internetics 2009, a inregistrat 9 inscrieri.

Cu o structura, juriu si criterii noi, Internetics se repozitioneaza anul acesta ca un festival de branding, marketing si advertising online. Festivalul pune accentul pe solutiile de comunicare oferite de agentii clientilor in contextul actual al pietei. Scopul festivalului este de a creste piata de comunicare online din Romania si de a promova ideile creative si strategice.

"In ciuda crizei, participarile la editia de anul acesta, in crestere fata de anul trecut, confirma previziunile sfarsitului de an 2008 care vorbeau despre o crestere a pietei de online in 2009 si un interes crescut al marilor advertiseri pentru online-ul romanesc ca mediu de comunicare. In ceea ce priveste numarul de agentii inscrise in cursa pentru trofeele Internetics, cred ca avem in fata una dintre cele mai echilibrate competitii", declara Raluca Bailescu, director de proiecte Millenium Communications.

Lista tuturor participantilor este afisata online, pe www.internetics.ro, incepand cu data de 20 octombrie. Jurizarea lucrarilor va avea loc in perioada 19 octombrie - 11 noiembrie 2009, Gala de premiere urmand sa aiba loc in data de 13 noiembrie 2009 in club Fratelli, cu incepere de la ora 20.

Juriul Internetics 2009 este format din: Alin Zainescu (StatusPimp), Beatrice Danis (BrandTailors), Bogdan Branzas (Branzas), Costin Radu (IQads si SMARK), Cristian Manafu (ProdigyA‚A° si Evensys), Cristina Micu (ING), Daniel Gavrila (Glue si Patres), Daniel Ionescu (P&G), Eduard Croitoru (Dacia), Eugen Erhan (Brandient), Harry Ioncica (SABMiller), Ionut Oprea (Standout), Iulian Padurariu (Trout & Partners Romania), Liliana Caimacan (Dove - Unilever South Central Europe), Marian Chiraches (Wrigley Romania), Natalia Stroe (Coca-Cola Company), Oana Solca (Orange Romania), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Stefan Liute (Grapefruit) si Stephanie Jackson (Vodafone Romania).

Editia 2009 aduce, pe langa juriul format din specialisti de branding, marketing si publicitate, un juriu secundar format din bloggeri: Ionut Popa (www.ionutpopa.ro), Marius Sescu (www.mariussescu.ro), Alexandru Negrea (http://buddha.voce.ro), Cetin Ametcea (www.arhiblog.ro) si Costin Cocioaba (www.refresh.ro). Juriul secundar va acorda premii extra concurs la sectiunile Best Use of Advertising Games, Best Use of Banners, Best Use of Viral Video si Best Use of E-mail Marketing.

Alaturi de Millenium Communications, Asociatia IAB Romania s-a implicat pentru al treilea an consecutiv in organizarea celei de-a noua editii a competitiei Internetics, oferind suport atat in formularea criteriilor de jurizare, cat si in alcatuirea juriului editiei 2009. Festivalul se desfasoara anul acesta cu sprijinul oficial al Cosmote si Samsung.

Internetics este un proiect Millenium Communications, companie infiintata in anul 1998, ca agentie de Relatii Publice. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related