Nu vi se pare ca vorbim tot mai mult si ca suntem ascultati tot mai putin in retelele sociale? Poate pentru ca facem prea mult small talk, poate pentru ca nu ne limitam sa conversam doar despre cateva domenii, poate pentru ca nu urmarim oameni care sa fie cu adevarat interesati de ce avem noi de zis sau poate pentru ca pur si simplu nu spunem lucruri cu adevarat interesante. In orice caz, atata timp cat nu gasim criterii de evaluare a activitatii personale in cadrul retelelor sociale, nu cred ca vom reusi sa convingem marketerii prea curand ca trebuie sa le ia in calcul. Vom vedea cu ce idei va veni Susan Rice-Lincoln, autoarea cartii "Mastering Web 2.0" in workshopul ei de la RoNewMedia 4.0, dar pana atunci, o sa va prezint un trend pe care l-am depistat in utilizarea social media in cadrul campaniilor de publicitate.
[Social media] Coca-Cola Expedition 206: in jurul lumii pentru descoperirea fericirii
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: