Digital Buzz cu Daniel Pana (Director Executiv, Directia Marketing BCR)
IQads: In afara de "nu mai cheltui asa mult" si "pune bani deoparte", care sunt sfaturile de care au nevoie romanii cu privire la finantele personale? De la ce nevoi de informare a pornit "programul de educatie financiara prin divertisment" Scoala de bani?
Daniel Pana: Proiectul a pornit de la o realitate verificata sociologic: romanii au aspiratii cat se poate de normale (o casa, o masina, un job bun sau chiar propria afacere), insa vad realizarea lor in relatie cu un castig la loterie. Scoala de Bani este pentru cei care nu cred in loterie, care vor sa invete cum sa ajunga de la punctul A "? dorinte si planuri "? la punctul B "? realizari, planificandu-si cat mai bine resursele financiare. Am optat pentru o comunicare informala pentru ca nimeni nu a mai incercat asa ceva pe piata bancara din Romania si pentru ca cel mai usor inveti din viata si din exemple concrete. Apoi, scoala si banii au fost intotdeauna sursa de proverbe si bancuri, de ce am fi evitat un ton al comunicarii conversational? Mai ales ca internetul permite acest lucru...