[Digi Cafe] Ce inseamna o campanie pe mobil eficienta?

Tema editiei de aseara de DigiCafe a fost "Cum masori succesul campaniilor de mobile marketing?". Punctul central al discutiei a fost solicitarea unor rezultate concrete ale unor campanii pe mobil desfasurate de catre companiile invitatilor prezenti. Iata mai jos raspunsurile lor.

Marian Costache (Managing Partner, Motion Vision Communication) a vorbit despre campaniile de bluetooth push desfasurate de Mvcom:

- in puncte aglomerate, la suprafata, in aer liber, rata de succes a fost 13-20%;

- in spatii inchise, cu o motivatie consistenta (premii), rata de succes a ajuns pana la 60%;

Pentru acest tip de campanii, "a existat interes mai ales din partea clientilor care se asociaza in mod curent cu inovatia: Axe, Sprite, Bulgari, Red Bull, Orange, LG, F5, Money.ro" a declarat Marian Costache.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related