Digital Buzz cu Dan Virtopeanu (General Manager, Voxline Communication)
IQads: Desi a avut lansarea oficiala in Romania in urma cu o luna, Clip in Touch va fi disponibil pentru publicul larg doar in momentul in care veti gasi branduri interesate sa se promoveze folosind aceasta platforma de UGC mobil. Ce fel de campanii/proiecte ar putea desfasura companiile folosind Clip in Touch?
Dan Virtopeanu: In principiu orice fel de proiecte care pot duce la o implicare a consumatorilor in relatia cu brandul si vor sa construiasca o comunitate a fanilor folosind mecanisme de tip UGC si valorificand componenta de viral prin transmiterea pe email si/sau pe telefonul mobil. Sa luam un exemplu ipotetic: un jucator cu un portofoliu variat de branduri care ar dori sa lanseze un nou produs de ingrijire pe piata noastra - solutia Clip in Touch ar putea fi integrata intr-un site dedicat acestui produs in care consumatorii ar fi invitati sa creeze scurte clipuri in care sa apara produsul pe care sa le trimita prietenilor prin email sau sms si sa-i invite sa voteze. Pentru a simplifica procesul de creatie galeria de filmulete predefinite poate contine elemente vizuale avand produsul in prim plan. La finalul campaniei cele mai votate / vizualizate clipuri ar fi premiate.