Interactions a urcat pe podiumul Internetics 2009

Interactions a obtinut trei mari reusite pe scena Internetics 2009. A ocupat locul III in concursul pentru "Agentia Anului". De asemenea, a obtinut unul dintre cele doua trofee de argint (dealtfel singurele oferite) la categoria "Campanii Interactive", cu "Cosul Zilnic" pentru Mega Image. Aceeasi campanie a fost si castigatoarea categoriei "Retail si Comert Electronic".

"Sunt foarte mandru de premiile obtinute. In primul rand, juriul din acest an a fost extrem de exigent: s-au acordat doar 8 premii in cadrul concursului propriu-zis. Practic, au castigat ACELE campanii. In al doilea rand, am demonstrat ca, desi suntem o agentie la inceput, care nu are nici macar un an de existenta, avem un cuvant important de spus in piata. In al treilea rand, am dovedit ca nu trebuie sa investesti bugete de 6 cifre pentru a aduce plus valoare clientului", a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions. "Vreau sa le multumesc deopotriva clientilor si colegilor mei. Am dovedit ca facem echipa buna impreuna. Premiile Internetics sunt un succes comun".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related