Discovery Metropotam - cel mai bun microsite de promovare din sectiunea "Publicatii si media", la Internetics 2009

Proiectul www.discovery.metropotam.ro, desfasurat in perioada august-septembrie 2009, a castigat premiul pentru cel mai bun microsite de promovare din sectiunea "Publicatii si media", la editia din acest an a festivalului de publicitate online Internetics. In concurs au fost inscrise 240 de lucrari, fiind acordate 8 premii.

Dezvoltat de agentia FourHooks, proiectul Discovery Metropotam reprezinta o initiativa cross-media intre TV si Internet, cu scopul de a crea un circuit al audientei intre cele doua medii. Microsite-ul lansat pentru a promova posturile din portofoliul Discovery, cu focus pe Discovery Channel si Animal Planet, a cuprins un mix special de articole si concursuri menite sa atraga publicul atat pe site cat si pe posturile TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related