Ogilvy si Petrom lanseaza proiectul "TaraluiAndrei.ro"

Ogilvy si Petrom lanseaza un nou program de responsabilitate sociala prin care ii invita pe oamenii preocupati de mediu si care isi doresc sa ia atitudine in scopul de a face din Romania un loc mai bun, sa devina cetateni in "Tara lui Andrei punct ro".

"Tara lui Andrei punct ro" este un proiect unic in Romania, fiind primul program de responsabilitate sociala prin care actiunile "cetateanului" aflat intr-un spatiu virtual se transforma in realitate. Astfel, prezenta activa a participantilor on-line se converteste in copaci, care vor fi ulterior plantati si in finantarea unor proiecte pentru comunitati. "TaraluiAndrei.ro" este un program dedicat oamenilor care vor sa se implice concret in viata comunitatii, carora le pasa de mediul inconjurator si care vor sa invete cum fiecare gest conteaza si poate determina o schimbare in viitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related