Digital Buzz cu Dragos Stanca (Managing director, F5, compania de new media a grupului Realitatea-Catavencu)
IQads: Comunicatul care anunta relansarea REALITATEA.NET avea titlul "F5 relanseaza REALITATEA.NET - portalul de stiri numarul 1 in Romania". Cum a evoluat de-a lungul anului 2009 pozitia REALITATEA.NET in cadrul categoriei de stiri generale din SATI, ca sa stie si cititorii care nu se dau pe sati.ro despre ce vorbim.
Dragos Stanca: Evolutia noastra a fost peste cea a pietei, am ajuns la 1,6 milioane de vizitatori unici de la 1,1-1,2 in ianuarie februarie. Au crescut interesant si colegii de la Stirileprotv.ro si de la Antena3.ro, restul ramanand relativ constanti sau cu usoare scaderi. A contat faptul ca am investit in permanenta in optimizari, in content propriu si in parteneriate strategice, cum a fost si cel cu ziare.ro, pentru zona de revista presei (care insa are deja aproape un an vechime, deci era activ in ianuarie).