(N.r. Cifa de afaceri MB Dragan in 2008: 400.000 Euro - sursa. Referitor la 2009,...)
Clienti pierduti/castigati in 2009
Nu a fost un an usor, dar a fost plin de provocari. Am avut clienti care au inteles ca aceasta "criza" nu inseamna incetarea activitatii pe o anumita ramura (online in cazul nostru), ci reformularea strategiei. Cativa din clientii castigati anul acesta sunt: UTV, Roton, Chicco, Paralela 45, Otter, CCT, Arca. De asemenea, Pagini Aurii si miniPRIX se numara printre clientii carora le-am propus strategii de promovare online pe intreg anul 2009.
Proiecte din 2009
In ceea ce priveste campaniile si site-urile realizate, imi e greu sa aleg doar cateva, ne plac toate, doar sunt ale noastre. Spre exemplu de "The office project", celebra masinuta care s-a plimbat prin birourile noaste, suntem foarte mandri. E proiectul care a castigat cele mai multe premii anul acesta. Insa si provocarea "Idare U" (client UTV) a avut mare succes: peste 5500 de utilizatori care si-au creat cont pe site-ul idareu.ro. Shop-ul online miniPRIX.ro e un alt proiect care merge foarte bine, desi deocamdata nu a avut parte de foarte multa promovare. Aceasta urmeaza a fi pusa in practica incapand cu 2010.
Premii in 2009
Legat de premiile primite, au fost multe: am inceput cu 4 la DigiCafe, am continuat cu 3 la Ador, 7 la Webstock. Ultimul luat a fost la RoNewMedia. Ne-au bucurat, iar cei care spun ca premiile nu conteaza, gresesc: ele arata ca munca ta e apreciata si avand in vedere ca in juriu se gasesc oameni de specialitate, inseamna ca proiectul la care tu ai lucrat chiar e bun.
Pitch-ul de online al anului 2009
Unul din cele mai bune pitch-uri din 2009 a fost cel organizat de un brand important, aflat in top 10 mondial. La acest pitch au participat agentii din toata lumea si nu exagerez zicand asta, deoarece si miza a fost mare: contul de creatie pentru EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa). La inceputul anului viitor va vom dezvalui si despre cine este vorba.