[Bilant 2009] Senior Interactive a lansat peste 24 de proiecte mari in 2009

(N.r. Cifra de afaceri Senior Interactive in 2008 a fost de peste 1,1 milioane Euro "? sursa. Referitor la 2009:)

Clienti pierduti: Renault, Sodexo, Aptamil

Clienti castigati: GSK, Orange, Velpitar, E-Research, PriceWaterhouseCoopers

Proiecte lansate in 2009: peste 24 de campanii/proiecte mari dezvoltate pentru clienti directi ca: Wrigley, Heineken, Orange sau in colaborare cu Ogilvy Interactive ca: BAT & Petrom si multe altele de dimensiuni mai mici.

Premii in 2009: squish.ro a luat trei premii anul acesta: popularitate la DigiCafe, Best Use of Technology la Internetics si, de departe cel mai relevant, Most Outstanding Website la Web Marketing Awards.

Estimare crestere/scadere cifra de afaceri/profit fata de 2008: CA "? usoara crestere; P "? usoara scadere.

Pitch-ul de online al anului 2009

Nu stim pentru industrie vreun pitch urias care sa angreneze multe agentii si sa le schimbe destinele :-) dar, pentru noi, cel mai important a fost pitch-ul organizat de GSK in primavara, care a ales Senior pentru competentele de SEO si Analytics dovedite.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related