[Bilant 2009] Senior Interactive a lansat peste 24 de proiecte mari in 2009

(N.r. Cifra de afaceri Senior Interactive in 2008 a fost de peste 1,1 milioane Euro "? sursa. Referitor la 2009:)

Clienti pierduti: Renault, Sodexo, Aptamil

Clienti castigati: GSK, Orange, Velpitar, E-Research, PriceWaterhouseCoopers

Proiecte lansate in 2009: peste 24 de campanii/proiecte mari dezvoltate pentru clienti directi ca: Wrigley, Heineken, Orange sau in colaborare cu Ogilvy Interactive ca: BAT & Petrom si multe altele de dimensiuni mai mici.

Premii in 2009: squish.ro a luat trei premii anul acesta: popularitate la DigiCafe, Best Use of Technology la Internetics si, de departe cel mai relevant, Most Outstanding Website la Web Marketing Awards.

Estimare crestere/scadere cifra de afaceri/profit fata de 2008: CA "? usoara crestere; P "? usoara scadere.

Pitch-ul de online al anului 2009

Nu stim pentru industrie vreun pitch urias care sa angreneze multe agentii si sa le schimbe destinele :-) dar, pentru noi, cel mai important a fost pitch-ul organizat de GSK in primavara, care a ales Senior pentru competentele de SEO si Analytics dovedite.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related