[Bilant 2009] iLeo are o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 Euro in 2009

Proiecte/clienti

Anul acesta am realizat aproximativ 50 de campanii, pentru aproximativ 20 de clienti. Principalii clienti au fost: Zapp, Autoitalia, Inbev, Petrom, Ge Money, P&G (Lenor, Herbal Essences, Always), Baneasa Shopping City, Goodbee.

Cifra de afaceri a scazut cu 20% fata de anul trecut, estimarile fiind undeva la 800.000 EUR.

Premiile de anul asta se datoreaza participarii la Ad'Or - am iesit cea mai buna agentie digitala de la Ad'Or si a treia in ansamblu. Am luat 6 premii: 4 aur (n.r. 2 obtinute pentru World Vision - "Vreau in clasa a noua" si cate unul pentru "Leapsa cu Fiat 500" si Doncafe - "Mixes" ), 2 bronz (n.r. obtinute pentru "Leapsa cu Fiat 500" si Bergenbier - "Prietenii stiu de ce" ).

Picth-ul de online al anului 2009

Pentru noi, pitch-ul anului pe interactive a fost cel organizat de Romtelecom. Pe toata industria a fost iarasi Romtelecom dar as mai aminti si ING, Dacia.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related