Proiecte/clienti
Anul acesta am realizat aproximativ 50 de campanii, pentru aproximativ 20 de clienti. Principalii clienti au fost: Zapp, Autoitalia, Inbev, Petrom, Ge Money, P&G (Lenor, Herbal Essences, Always), Baneasa Shopping City, Goodbee.
Cifra de afaceri a scazut cu 20% fata de anul trecut, estimarile fiind undeva la 800.000 EUR.
Premiile de anul asta se datoreaza participarii la Ad'Or - am iesit cea mai buna agentie digitala de la Ad'Or si a treia in ansamblu. Am luat 6 premii: 4 aur (n.r. 2 obtinute pentru World Vision - "Vreau in clasa a noua" si cate unul pentru "Leapsa cu Fiat 500" si Doncafe - "Mixes" ), 2 bronz (n.r. obtinute pentru "Leapsa cu Fiat 500" si Bergenbier - "Prietenii stiu de ce" ).
Picth-ul de online al anului 2009
Pentru noi, pitch-ul anului pe interactive a fost cel organizat de Romtelecom. Pe toata industria a fost iarasi Romtelecom dar as mai aminti si ING, Dacia.