[Bilant 2009] MRM Partners a castigat in 2009 singurele pitch-uri la care a participat: Coca-Cola regional si Nescafe

(N.r. Cifra de afaceri MRM in 2008 a fost de peste 750.000 EURO - sursa. Referitor la anul curent:)

La MRM, 2009 a fost un an de revolutie. Ne-am luptat cu parerile unora despre noi, cu propriile nemultumiri, cu actionarii, cu criza. Dar, in mare, cred ca am iesit cu bine din toate aceste incercari. Suntem 18 fata de 8 la finalul anului trecut, am reusit sa strangem in echipa oameni numai unul si unul. Am mers la exact doua pitch-uri anul asta, Coca-Cola regional si Nescafe si le-am castigat pe amandoua. Am pierdut un singur client, in mod vadit si oficial, insa pe la finalul anului ni s-a mai dat o sansa sa il recastigam.

Ne-am echilibrat cu banii si, desi prin MRM nu trece media, am reusit sa finalizam cu o cifra de afaceri decenta si chiar cu un usor profit.

Marea nereusita este ca nu am luat la Internetics, nimic insa pe anul viitor avem planuri si in acest sens. Si tot pe anul viitor o sa se mai vada cateva lucruri ale caror baze au fost puse in 2009: o noua divizie la MRM, poate chiar doua, cateva proiecte interne interesante.

Pentru noi, pitch-ul anului a fost Coca-Cola si nu pentru ca l-am castigat noi ci, literalmente, pentru ca acest pitch, la MRM, era cel de "make or break". A fost sa fie de "make", deci suntem multumiti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related