"Premii adevarate pentru oameni adevarati" - o campanie de succes, construita cu toate argumentele: ATL, BTL, PR, media

Promotia Timisoreana a intrecut chiar si cele mai ridicate asteptari, pentru al doilea an consecutiv.
Desfasurata in perioada 15 iulie - 30 septembrie, campania promotionala Timisoreana a pus la bataie premii semnificative (20 Dacia Logan oferite ca mari premii, prin tragere la sorti, precum si premii instant: 10.000 x 12 can-uri Timisoreana) celor care au cumparat sticle si doze de Timisoreana de 0.5 l.

Rezultatele promotiei au aratat ca "Premii adevarate pentru oameni adevarati" a fost, pentru al doilea an consecutiv, o campanie de succes, adunand peste 534.000 de intrari pentru marile premii (cu 30% mai mult decat promotia de anul trecut). Daca ar fi puse una langa alta, ar inseamna aproximativ 100 de km de scrisori! Cei 20 de castigatori ai marilor premii au provenit din foarte multe judete: Arad, Arges, Bacau, Bucuresti, Buzau, Braila, Brasov, Constanta, Dambovita, Dolj, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Maramures, Prahova, Sibiu, Suceava, Timis.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related