GMP PR si Webstyler au realizat campania "Nu e poveste" pentru Fundatia Sensiblu

GMP PR si Webstyler au convins peste 45.000 de persoane sa redea Cenusareasa copiilor, in campania impotriva violentei domestice lansata de Fundatia Sensiblu.

Cu ocazia celor "16 Zile Internationale de Activism Impotriva Violentei asupra Femeii", Fundatia Sensiblu si-a propus sa atraga atentia asupra modului in care violenta din familie afecteaza copiii.

Sub sloganul "Spune tuturor ca violenta domestica nu e poveste!", agentiile GMP PR si Webstyler au creat site-ul www.nuepoveste.ro. Aici, un copil de 11 ani, cu un tata violent si o mama victima, spunea istoria "Cenusaresei", intr-o varianta inspirata din drama vietii lui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related