Metropotam.ro organizeaza Bursa B'Estfest in parteneriat cu Emagic

Bursa B'ESTFEST te provoaca sa iti creezi propriul festival de muzica, cu un line-up customizat si chiar cu o organizare pe zile, dupa modelul festivalului B'ESTFEST. Parte din campania de promovare a festivalului B'ESTFEST 2010, Bursa este un proiect organizat de Metropotam.ro in parteneriat cu Emagic.

Structura Bursei B'ESTFEST a evoluat fata de cele doua editii anterioare, formula din acest an fiind mult mai interactiva si punand la incercare "mana de organizator" si intuitia participantilor. Acestia vor putea juca rolul unui organizator de festival, alegand trupele si artistii care vor concerta, headlinerii festivalului, precum si impartirea acestora pe zile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related