Skittles si-a schimbat site-ul oficial de cateva zile. Cruciada in social media a luat sfarsit, lasand loc unui curcubeu care poate fi derulat la infinit, la fel ca "Orange Unlimited" (GoodThingsShouldNeverEnd.co.uk), microsite-ul creat de Poke, London, in 2007.
Versiunea anterioara a Skittles.com aducea si ea aminte de un site: cel al agentiei Modernista din Boston:
Skittles.com avea acelasi navigation box care accesa alte pagini de pe web: stream-ul cu "Skittles" de pe Twitter, mentiunile de pe Facebook, pozele de pe Flickr, pagina de YouTube si pagina de Wikipedia.
(capturi via)
Curajul brandului a fost catalogat de unii guru in social media drept naivitate, dezgolire a pieptului in bataia pustii, invitatie deschisa pentru plutonul de executie; Agency.com, NY a devenit celebra pentru alegerea sa "inspirata" (la propriu) si bineinteles ca site-ul a fost "hack-uit", prin scrierea unor lucruri nesarate despre Skittles pe Twitter, lucruri care au aparut, evident, pe site-ul oficial, pentru ca preluarea era automata si nefiltrata. Un filmulet cu o astfel de isprava a fost prezentata la un festival cu traditie in SUA, South by Southwest (SXSW) de catre Baratunde, editorialist la The Onion (publicatie-pamflet despre care puteti citi mai multe aici).