MB Dragan a realizat campania "Reda Speranta"

MB Dragan, agenție interactiva full service, a lansat pe 8 februarie campania naționala "Reda Speranța", primul proiect al biroului teritorial MB Dragan din Timisoara. Campania a fost realizata pro bono.

Scopul campaniei este acela de a promova Registrul Național al Donatorilor Voluntari de Celule Stem Hematopoietice și de a informa populația cu privire la donarea de celule stem. Unul din 200.000 de oameni poate fi compatibil perfect cu un bolnav de leucemie. La nivel national exista peste 8.000 de bolnavi de leucemie, talasemie și limfon Hodgkin și doar 754 de donatori neinrudiți inscriși in Registrul Național al Donatorilor Voluntari de Celule Stem Hemapotoietice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related