Campania JOE "Indrazneste si tu!" continua cu noi provocari

Nestle si Interactions anunta o noua provocare: promotia nationala "JOE "? Indrazneste", in care orice consumator JOE se poate transforma peste zi in posesorul a 100 de euro sau a 10.000 de euro in fiecare saptamana, timp de 9 saptamani.

Pentru a castiga premiile puse in joc de JOE "Finantatorul", consumatorii trebuie sa trimita codurile de pe produsele Joe participante la sms 1860 sau sa intre pe www.indraznestesitu.ro. In plus, pentru a-si mari sansele, pe site pot castiga coduri joker daca isi construiesc propriul wish-list de lucruri pe care ar vrea sa si le ia de 10.000 de euro.

"Joe este un brand puternic, care are si ia atitudine, si care isi propune sa aduca in prim-plan o alta perspectiva asupra "?normalului"?", declara Anca Beta, Group Brand Manager, Nestle. "Actuala campanie trateaza tema "?compromisului"? si porneste de la o parere destul de idealizata pe care oamenii au avut-o despre mecenat de-a lungul istoriei. In realitate, oameni geniali care au primit sustinere financiara au facut si ei niste compromisuri. Joe crede ca lucrurile trebuie sa stea altfel, mult mai simplu."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related