Publicitatea pe mobil, revelatia momentului in marketing

Joi, 25 februarie 2010, a avut loc la hotel Intercontinental Bucuresti cel mai mare eveniment de comunicatii mobile din Europa Centrala si de Est: Mobile Advertising Congress 2010.

A fost o zi organizata pe sistemul marilor evenimente internationale de tipul Cannes Lions, rivalizand cu o zi din cadrul oricarui mare eveniment international. Opt speakeri de talie internationala au avut prezentari care au tinut audienta intr-o stare de concentrare si interes rar intalnit la evenimentele de business, iar specialistii romani au adus insight-uri locale.

"Peste 250 de participanti au urmarit lucrarile Congresului, iar faptul ca, dupa 10 ore de lucrari intense, cu 12 prezentari individuale, un panel de discutii si un concurs intre 4 creativi de top, inca mai erau la orele 19 in sala aproximativ 200 de participanti, cred ca spune totul despre calitatea acestui eveniment, care ridica o cu totul alta stacheta pentru evenimentele de marketing cu care era obisnuita pana acum piata de marcom", a declarat Alexandru Raducanu, Publisher, The Marketer.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related