Comportamentul utilizatorilor de internet: studiul european MCDC, acum disponibil membrilor IAB Romania

IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania, anunta disponibilitatea rezultatelor studiului MCDC (Marketers & Consumers, Digital & Connected) derulat de IAB Europe pentru membii IAB Romania cu cotizatia achitata la zi.

MCDC este un studiu complex derulat de IAB Europe asupra comportamentului utilizatorilor online si a atitudinii acestora fata de internet, si a fost efectuat pe un esantion de 32.000 de persoane din 16 tari europene, printre care si un esantion dedicat pentru Romania. Studiul a fost creat pentru a ajuta marketerii sa inteleaga in detaliu folosirea internetului si a oportunitatilor pe care le ofera de catre utilizatorii de internet europeni. Proiectul de cercetare este denumit "MCDC" (Marketers & Consumers, Digital & Connected) , va fi anual, si este derulat de catre Insites Consulting, partenerul IAB Europe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related