Cohn&Jansen WWW, divizia de proiecte interactive a agentiei Cohn&Jansen a realizat site-ul www.ursus.ro pentru brandul Ursus. Proiectul a fost castigat in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie 2009 si la care au mai participat alte 3 agentii.
Site-ul reflecta noua pozitionare Ursus si este construit in jurul campaniei "Ambition". Colaborarea dintre URSUS si Cohn & Jansen WWW a evidentiat faptul ca o abordare strategica si integrata in ceea ce priveste prezenta in online este completarea perfecta a noii pozitionari precum si noii campanii de comunicare.
"Colaborarea cu Ursus a inceput prin proiectul www.ursusfilm.ro unde 32 de bloggeri au comentat pentru cei 10.000 de vizitatori online festivalul de film TIFF 2009. Proiectul a marcat si startul unei strategii pe termen lung orientata pe dialog tematic. La zece luni dupa lansare microblogul asociat (www.twitter.com/ursusfilmro) raporteaza o crestere cu 300% a abonatilor in conditiile in care dialogheaza exclusiv despre filme si nu mituieste abonatii. Este un fundament sanatos si ne dorim extinderea lui la intreg brandul Ursus." a declarat Victor Buta, Online Director Cohn & Jansen WWW.