BRANDS&BEARS a castigat pitchul pentru Campania de Lansare a HVB-Banca pentru Locuinte

Decizia luata de conducerea HVB-Banca pentru Locuinte a fost comunicata agentiei nu cu mult timp in urma iar contractul a fost semnat joi, 27 Octombrie 2005. Brands&Bears urmeaza sa dezvolte si sa implementeze campania ATL cu care a castigat pitchul.

La inceputul lunii octombrie, Brands&Bears a participat la pitchul organizat de HVB-Banca pentru Locuinte, alaturi de alte agentii cunoscute din piata. Brief-ul s-a dovedit extrem de ambitios si provocator - presupunea din partea echipei Brands&Bears o intelegere profunda a mecanismului financiar de economisire-creditare, relativ nou pe piata din Romania. O alta provocare a fost gasirea modalitatii de comunicare care sa transmita incredere consumatorilor cu venituri mici si medii, in general sceptici fata de formele de economisire propuse de institutii private. Propunerile Brands&Bears au starnit interesul clientului inca din prezentare, acesta declarand ca si-a bazat alegerea finala pe criteriul "comunicare creativa bazata pe o fundamentata strategie media, in limitele unui buget eficient".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related