Acum ca toate SRL-urile de cartier au descoperit Facebook-ul si au inceput sa-si faca si "campanie" pe el, dovedindu-ne ca nu e chiar atat de complicat sa dai "add as a friend" in masa, pentru ca apoi sa oferi cu generozitate link-uri catre propriul site tuturor prietenilor, poate ca a venit timpul sa ne gandim, ca oameni de comunicare, daca putem aborda retelele sociale intr-un mod mai destept decat "Cosmetica Manichiura Pedichiura Coafor" sau "Coafor Frizerie Bacau - Patrichair Studio".
Marea provocare pentru branduri, in retelele sociale, nu e sa smulga un "Accept" la cererea de prietenie sau un "Follow", ci sa-i mentina pe oameni atenti la ce au ele de spus. Nu e important numarul total de prieteni, ci numarul de prieteni care inca nu ti-au dat "hide" din cauza link-urilor repetate spre pagina de produs de pe site-ul oficial sau din cauza ca ii tot indemni din senin: "cumpara-ma ACUM" (ma rog, ar trebui si sa stii ca exista un buton de "hide" ca sa-ti pui problema calitatii continutului generat pe Facebook).