Urmare a castigarii contului Yoplait pentru comunicarea online in iarna lui 2010, iLeo lanseaza prima campanie din acest an pentru aceasta gama, sub conceptul "5 Minute de Placere". Aceasta campanie propune doamnelor si domnisoarelor sa participe la primul shopping on-line cu coduri de produs/puncte acumulate in loc de bani. Timp de 5 saptamani, in fiecare vineri, la 5 si 5 dupa amiaza, Yoplait deschide magazinul in care oricine are 10 puncte adunate in profil si 5 minute la dispozitie poate sa aleaga orice isi doreste din magazin, dupa principiul primul sosit, primul servit.
"Incercand sa oferim o experienta relevanta si noua legata de una dintre cele mai importante placeri ale femeilor si anume shoppingul, am realizat un concept care este aproape atat de propunerea de brand "? placere intensa de scurta durata cat si aproape de modelele de utilizare ale internetului "? magazinele on-line" declara Anda Lazar, Brand Comm Director la iLeo.