Oamenii de la Kinecto

Interviu Face2face cu Radu Ionescu la Digital IQ. Ocazia ideala sa facem niste poze cu vedetele agentiei.

Mai intai, usa departamentului de Strategie si Creatie, cu mesaje primitoare.

@RaduIonescu - "entrepreneur, climber, skier, speaker" | blog

...care tocmai era intr-o sedinta cu Doru Persinaru (Planner&more) si Ionela Buta (Client Service Director):

@colonelu - "Large hair - Creative @ Kinecto" | blog 

Cunoscut si ca "baiatul cu hostesele de la RoNewMedia", Colonelu a declarat pentru IQads ca proiectul cu care se mandreste cel mai tare e BiggerBalls.ro, "pentru ca am filmat la el cu dna doctor, care trebuia sa fie barbat".

@DanaPascu | "Full-time lover, part-time friend, faster harder planner" | blog | LinkedIn

Dana e mandra ca a scris case-urile inscrise de Kinecto la Internetics anul acesta.

@BogdanTeo - "intoxicated with passion for design" | Portofoliu

Cel mai tare proiect la care a lucrat Bogdan: Garnier – Ai grija de tine.

@DoruPersinaru | blog

Faimos pe Facebook pentru siestele sale de la birou, din timpul programului (prin amabilitatea si bunavointa managerului agentiei, care posteaza acolo pozele incriminatoare), Doru Persinaru, cand e treaz, arata asa. Iata-l mai jos chiar si muncind:

Lasand glumitele la o parte (pe care nu le-as face daca n-as sti ca omul are simtul umorului), Doru e mandru de proiectul Garnier -Ai grija de tine, pentru ca "mi-a confirmat o idee mai veche, aceea ca oamenii, cand isi fac publice ideile si obiectivele, ele devin mai reale si mai achievable si, contrar parerii generale, oamenii chiar vor sa-si faca publice obiectivele personale sau profesionale. Si eu am sustinut ideea asta in contextul ce ai face sa ai grija de tine? si a fost cea mai de succes sectiune si motorul central al site-ului".

Cu doua etaje mai jos, iata biroul Ionelei.

@IonelaButa - Client Service Director | LinkedIn

Dintre clientii pe care ii au de multa vreme, Ionela e mandra de MBA Romano-Canadian, pe care il au de 4 ani.

Dupa cum v-ati dat seama deja, suntem intr-o mansarda:

Sa le uram copiilor bafta la Internetics si, dupa cum e obiceiul, criza usoara!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related