MetropoQuest: "Cat de bine cunosti Bucurestiul?"

Campanie: "MetropoQuest"
Agentie: FourHooks – Metropotam Group
Client: Metropotam.ro
Brand: Metropotam
Perioada campaniei: 21 septembrie 2009 – 18 octombrie 2009

1. DESCRIERE

MetropoQuest este o campanie de promovare metropotam.ro, un joc interactiv menit sa creasca notorietatea si pozitionarea Metropotam ca brand de recomandari de timp liber.

Este un quest interactiv dezvoltat in cadrul site-ului metropotam.ro, cuprinzand 50 de locuri din Bucuresti ascunse in ilustratii urbane metropotamice. Participantii trebuie sa ghiceasca, pe baza unor simboluri, baruri, cafenele, cluburi si restaurante din capitala, parcurgand in ansamblu 5 ecrane de joc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related