Campania online "Luna Discovery@Metropotam" a generat cresteri de rating de peste 20%

- campanie premiata la Internetics 2009 cu trofeul pe sectiunea “Publicatii si media”, in categoria “Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare” -

Campanie:Luna Discovery@Metropotam
Agentie: FourHooks – Metropotam Group
Client: Discovery Romania
Branduri: Discovery Channel, Animal Planet
Perioada campaniei: 17 august 2009 – 16 septembrie 2009

1. DESCRIERE

Proiect cross-media Discovery - Metropotam.ro, cu scopul de a promova si a transfera audienta din online inspre TV, specific pe emisiuni din cadrul canalelor Discovery Networks.

Discovery.metropotam.ro este un microsite special creat pentru a aduce mai aproape de public programele si emisiunile Discovery Networks, intr-un format interesant si atractiv care sa le propuna cititorilor asocierea acestora cu propriile obiceiuri de viata, cu miturile orasului sau cu stereotipiile de comportament din "jungla urbana".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related