Cum se distreaza bloggerii si oamenii de online. Episodul Roblogfest 2010

De obicei, rolul muzicii la o petrecere de oameni de online e sa nu deranjeze. Cu cat mai incet, cu atat mai bine. Si asta nu pentru ca ar fi ei niste ciudati care nu stiu sa danseze sau niste importanti inegalabili (cum sunt cei din publicitate), ci pentru ca, atunci cand stii ca s-ar putea sa te faci de ras intr-un club plin de bloggeri, e ca si cum ai fi in direct la Carcotasi si ai astepta sa fii luat la misto din clipa in clipa. Asa ca trebuie sa fii atent la tot ce faci. Si nu prea raman prea multe activitati safe in afara de socializare.

La Roblogfest, mai mult decat la alte party-uri, e esential sa te poti face auzit (fara sa-i scuipi omului in ureche URL-ul), fie ca ai venit acolo ca sa discuti in mai mult de 140 de caractere cu oameni pe care ii cunosti (dar cu care nu esti atat de prieten incat sa iesi la bere), fie ca ai venit pentru a cunoaste oameni noi (pe baza de username_eticheta_piept).

De-asta, din cauza unor conditii propice socializarii, Fabrica mi se parea locatia ideala pentru Roblogfest: pentru ca avea o sala mare (pentru cei care voiau muzica si, eventual, dans - daca nu te recunoaste nimeni dupa ce-ti dai jos eticheta, poti sa faci ce vrei tu, dar fii atent, ca s-ar putea sa nu ai o prada de razboi consistenta:

...si Fabrica mai are doua sali mari, in care muzica se aude foarte incet si in care stateau de obicei vorbaretii. Apropo, de-asta cred ca s-a distrat toata lumea la Revelionul Agentiilor, anul trecut, ca s-a putut discuta in voie.

Asa ca am fost printre cei dezamagiti de vestea ca petrecerea Roblogfest va fi in Fratelli anul acesta.

Photo: Holerga.com

Poate ca de vina sunt si esecurile tentativelor de petreceri post-Internetics si post-Effie - cand toti pleaca glont, imediat dupa gala, pentru ca le tremura gentutele pe umar si bautura in pahar de la atatia decibeli. Deci stiind ca, dupa o gala intr-un asemenea club, toata lumea pleaca sa bea intr-un loc mai linistit (= unde se poate vorbi ca pe Skype, nu ca pe Twitter), ma asteptam ca anul acesta sa se rupa vraja Roblogfest. Din fericire, n-a fost asa.

"Stai putin. Nu era vorba si de o Gala?"

Ba da. Dar daca nu esti nominalizat si daca n-ai mari sanse la locul 1, in general, gala e pentru tine partea aia in care toti pustii care citesc toate blogurile inscrise si stiu care sunt favoritii pe fiecare categorie huiduie nevoie mare ca n-a iesit cine voiau ei. De-asta si glumeam in 2008 ca nu le-a dat Novac cate un premiu la toti, ca sa fie fericiti. Ei oricum se comporta de parca se impart de fiecare data bomboane si in nici un an nu ajung la toti. Cea mai buna reactie pe care o aveau pana acum era tacerea. De aplauze nici nu se punea problema.

Ei, bine, anul asta...

...nu numai ca nu s-a huiduit, dar chiar s-a aplaudat si s-a ovationat la anuntarea castigatorilor. Novac zice ca i-au trebuit 5 ani ca sa se prinda cum se face treaba asta

S-or fi comportat decent anul asta pentru ca nu i-au lasat pe minori sa intre sau pentru ca i-a intimidat fitosenia clubului, nu pot sa-mi dau seama. Cert e ca toata lumea s-a comportat decent, ca la o gala de oameni mari, unde ne respectam competitorii si ii aplaudam macar cand urca pe scena, chiar daca ii desfiintam la 2 beri dupa aceea.

Eu imi propusesem de acasa sa fiu atenta la sectiunea “blog de media&advertising”, unde a castigat Tolo si la categoria “Comunicare si Social media”, unde au castigat BMW blog (blog de brand/produs), Avon Spaceblog (blog de companie), Monden.info (Twitter pentru o companie), Academia Catavencu (Facebook de companie), Cinema LG (Campanie de social media), concursLG.ro (Best use of social media intr-un mix de comunciare).

Cei de la Kinecto, care si-au adjudecat cele 2 premii pentru LG si mi-au zis ca au realizat "structura, strategia si designul" blogului Avon, au primit urmatoarele tricouri IE8 de la Microsoft, realizate de o echipa din McCann:

Puteti vedea toate tricourile IE8, personalizate pentru fiecare categorie a festivalului si oferite de Microsoft tuturor castigatorilor pe blogul IQads.

Cei de la Kinecto au mai primit si 3 sticle de whisky The Famous Grouse, care aveau pe eticheta un nou nume de brand : “The Famous Kinecto”.

“Supararea cand imi vine, rup eticheta de pe mine”

Un alt lucru nemaipomenit este ca anul acesta s-a dansat. Nu numai pe scena, unde s-au urcat cativa exhibitionisti pletosi:

...si nu numai in cateva cuiburi de bloguri colective...

Photo: Metropotam

...ci in tot clubul. Pentru ca fiecare si-a pozat prietenii cu care a dansat acolo si pentru ca ai mei sunt mai timizi (poate i-ati vazut deja pe Facebook), i-am cerut Feteidinport cateva poze din colectia ei, ca sa am si dovezi ca s-a dansat:

Photo: Metropotam

Minunea s-a produs si datorita DJ-ului, care punea numai muzica demna de reblip, pe care toata lumea o recunostea si pe care nu se putea abtine sa nu danseze. Aviz organizatorilor de petreceri, in general: proba majora pentru realizarea unui playlist este: "daca as asculta asta pe blip.fm, i-as da reblip sau doar props"?

Sa speram ca Roblogfestul ne va surprinde placut si la anul. Felicitari inca o data castigatorilor, iar petrecaretilor: ne numaram si dupa Internetics!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related